Не Будь Байдужим! Зробимо країну Україною! Не Будь Байдужим! Зробимо країну Україною!

Форум вінницької альтернативної молоді

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум вінницької альтернативної молоді » Політика » Ідея нової політичної системи


Ідея нової політичної системи

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

Доброго дня!
Мене звуть Сергій Волков, за фахом я юрист. В свій час працював вчителем потім організував власний бізнес і 10 років керував ним.  Особисто впевнився, що діюча влада на всіх рівнях прогнила і потрібно кардинально все міняти. Зараз на питанні кризи влади паразитують багато «нових» громадсько-політичних рухів, які  ви можете побачити в проплачених відео сюжетах на телебаченні, в замовних статтях у газетах різних рівнів, починаючи з всеукраїнських та закінчуючи місцевими виданнями. Мої ідеї не мають нічого спільного з подібними рухами, які, змінюючи перші обличчя,  не змінюють саму систему влади.
Я впевнений, діючу політичну систему потрібно змінювати. Тільки нові ідеї та принципи зможуть спровокувати позитивні зміни в Україні. Вже два роки я займаюсь розробкою ідеї нової політичної системи, яка на мою думку, має навести лад в нашій країні.
Пропоную систему, за якої кожна людина в суспільстві, через Громади, буде володіти спільною частковою власністю – Партією Громадських Об‘єднань і, допустивши цю партію до Влади, отримає народну Владу.
Щиро прошу ознайомитись з інформацією (відеовиступ, концепція, документація та інше) яка  знаходиться на сайті:
   wwwpgo.pp.ua  (дублікат  wwwvsv-concept.narod.ru)    реквізити :    тел. 8(067)9266789 , derwolf@ukr.net, derwolf@pgo.pp.ua
Сподіваюсь на ваші відповіді і коментарі. Для мене дуже важливе обговорення ідеї, її розвиток і втілення у життя.
З повагою                        Сергій Волков

0

2